Dag 10: Varanasi

19 maart 2019 - Varanasi, India

Vandaag hoeven we pas rond 11:00 naar het vliegveld voor het volgende avontuur van onze reis. ‘S morgens hebben we opnieuw de wekker gezet om toch nog met zonsopgang een boottocht over de Ganges te maken. Helaas hebben we opnieuw een rottige nacht met veel toiletbezoekjes achter de rug dus opnieuw skippe we dit. Jammer maar helaas. Niet alleen Wes maar ook ik ben nu aan de diarree. SHIT! Het ging zo goed maar de laatste 2 nachten/dagen hebben we toch nog even flink last gekregen. Vanaf ons hostel is het nog een uur rijden naar het vliegveld. De warmte en de drukte maakt het ons niet makkelijker. Op het vliegveld aangekomen proberen we ons een beetje gedeisd te houden. Om 15:30 vertrekt onze vlucht richting Delhi en eindigt ons avontuur in India.

India: een korte maar heftige reis. Als we India in 1 woord zouden moeten omschrijven zou dat ‘fascinerend’ zijn. Je komt er in zo’n compleet andere wereld dan de wereld die wij kennen. Een wereld waarin armoede en chaos de boventoon voeren. Zouden we nog eens terug keren? Naar dit deel van India waarschijnlijk niet maar het was een reis die we ook zeker niet hadden willen missen.

Varanasi