Dag 64: Cairns

12 mei 2019 - Cairns, Australië

Het einde van onze reis komt nu wel heel dicht bij, vandaag moeten we de camper alweer inleveren. We staan ‘s morgens rustig op, ontbijten nog lekker een keertje uitgebreid en gaan dan op het gemakje onze spullen weer inpakken. Om 10:00 moeten we de camping verlaten. We besluiten nog even met de camper naar de lagoon in Cairns te rijden. Hier relaxen we nog 3 uurtjes en genieten we van de laatste zonnestralen.

CairnsCairns

Voor deze laatste nacht hebben we een hotel in het centrum van Cairns geboekt. Na de middag rijden we hier naartoe om alvast onze bagage te droppen, dan zijn we dat alvast maar weer kwijt! We rijden door naar de benzinepomp om de camper af te tanken en er een laatste bezem doorheen te halen. Op naar de inlever locatie! Inmiddels staat er 6174 km op de teller, een behoorlijke afstand die we de afgelopen 25 dagen hebben afgelegd! We leveren de camper in en kunnen vrij snel weer weg. Ze hebben niets gezegd over de schade die we hebben gemaakt met het aanrijden van de kangaroo maar daar krijgen we vast later nog wel iets van te horen.. We lopen de 3km vanaf de inlever locatie terug naar het centrum. Hier duiken we nog even de Coles, onze favoriete supermarkt, in om wat lekkere dingen voor thuis te kopen. We gooien de spullen af in het hotel en lopen terug naar de boulevard, hier relaxen we nog even. Inmiddels zit deze dag er ook alweer bijna op. We doen nog een laatste rondje over de night Market voor de laatste souvenirs en gaan dan op zoek naar een leuk restaurantje. Aan de boulevard van Cairns eten we gezellig en sluiten we deze onvergetelijke reis af.

Cairns

Dankbaar dat we deze reis hebben kunnen maken en dankbaar voor elkaar dat we dit mooie avontuur samen hebben mogen beleven.